Excel 2007 Pikaopas

Jokainen, joka haluaa siirtyä kotitalouteen, voi käyttää Microsoft Excel 2007: tä turvallisuuden varmistamiseen, pankkien ja luottojen kirjaamiseen sekä budjettien ja muiden sovellusten luomiseen. Tämä on vahva työkalu amatööriasunnon omistajalle tai pienyrittäjälle, joka haluaa hallita talouttaan.

Microsoft Excel 2007 antaa sinun syöttää pankki- ja luottotietoja suoraan Exceliin, joka toimii erityisesti VBA- tai Visual Basic For Applications -ohjelmointikielellä. Tämän avulla voit seurata paremmin talouttasi säästämällä rahaa korkovaatimuksiin ja eliminoimalla tarpeettomat maksut ja kalliit tekstit maksamaan ilkeät velat.

Kun olet syöttänyt taloudelliset tiedot Excel 2007: een, sinulla on pääsy niihin QuickBooksissa. Tämä tarkoittaa, että sinulla ei ole vienti- / tuontiohjelmia eikä sinun tarvitse manuaalisesti tarkastella taulukon näkymiä nähdäksesi, mitä numerot tarkoittavat. Jos et halua käyttää 100 dollaria joihinkin ohjelmistoihin, tee niin paljon työstäsi Excelissä kuin mahdollista. Tämä on hyvä Excel-taito, jota sinulla on ja jota voidaan käyttää minkä tahansa ohjelman kanssa.

Excel 2007: ssä on monia uusia ja parannettuja taloudellisen raportoinnin ominaisuuksia. Tämä sisältää esimerkiksi:

– Excel 2007: ssä on nyt sisäänrakennetut teollisuuden vakiomuotoiset suojaustoiminnot, kuten nyt Office Security ja Outlook Security, jotka auttavat suojaamaan arkaluonteisia yritystietoja.

– Verkkosovelluksia, kuten palkanlaskenta-, taloussovelluksia ja muita, on parannettu huomattavasti toiminnoilla, kuten vuorovaikutteiset kortit ja Office Autopilot.

– VBA: ta on parannettu huomattavasti, ja Excel 2007 tukee sitä täysin. Ohjelmoijat voivat koota excel-laskentataulukoita ja rakentaa toimisto-sovelluksia suoraan niistä.

– Kun käytät tietojen tarkistusta pivot-taulukossa alueiden kanssa, et enää vahingossa poista tietoja.

– Uusilla aluetoiminnoilla, kun luot pivot-taulukon, jossa on liian monta datavalintaa, yksi otsikoista voidaan poistaa.

Pivot-taulukon tuonti Excelistä

· Sinun on löydettävä tiedosto, jonka haluat tuoda

· Löydät tiedoston sitten työpöydältäsi

· Aseta tiedosto tähän kansioon:

Asiakirjat ja asetukset Microsoft Office 1

· Kun olet löytänyt tiedoston lähellä ja tallenna tiedosto

· Varmista, että tiedoston sijainti on tallennettu heti nykyisen työskentelytiedostosi alle

· Sulje kaikki avoimet tiedostot

· Avaa tiedosto Excelistä: Koti> resurssit> Navision> PivotTable

· Lataa tiedosto Exceliin

· Napsauta tiedoston ensimmäistä solua

· Avaa upotettu ruutu painamalla ALT + F11

· Valitse tiedoston alue

· Napsauta kohdesolua tästä kohdasta

· Napsauta ”käännä” -nuolta

· Määritä solualue alueeksi napsauttamalla nuolta

· Napsauta ”käännä” kohdistaaksesi sijainnin

· Sulje pivot-taulukko napsauttamalla lähellä

Pivot-taulukon poistaminen

· Avaa tiedosto

· Varmista, että olet ”suosittuja näkymiä” ja poista kaikkien päivitysten valinta

· Napsauta ”Tiedosto”> ”sulje”

· Luo uusi alue taulukon poistamiseksi:

Määritä näytön kulma, jossa pivot-taulukko tulisi näyttää.

Napsauta valikkorivillä ”Työkalut”> ”Asetukset”. Vaihtoehto-valikossa on alue, jonka otsikko on ”keskeneräiset työobjektit”. Napsauta tätä aluetta ja napsauta plusmerkkiä ”Vie” -kohdan vieressä olevan tyhjän kentän oikealla puolella.

Varmista, että kohde on linkitetty kelvolliseen työkirjaan.

Napsauta ”File” ja sitten ”New”

· Valitse ”Personal Fast Backup” -tiedosto

· Varmista, että tiedosto ei ole tekstitiedosto, jotta voit tallentaa pivot-taulukon.

· Napsauta ”Tiedosto”> ”Tallenna ja jaa”. Tallenna tiedosto valitsemalla toinen kansio.