5 B2B-myyntityökalua, joilla voit käynnistää yrityksesi COVIDin jälkeisen elpymisen.

Vaikka yhä useammat yritykset odottavat innolla avautumista ja myynnin lisäämistä tänä vuonna, kova kilpailu on edelleen suuri huolenaihe. Seuraavassa on muutamia työkaluja, joilla yrityksesi voi käynnistää tulot.

Sähköpostimarkkinointi, sosiaalisen median markkinointi ja vuorovaikutteinen viestintä muodostavat merkittävän osan myyntitoimista, joten B2B-myyntityökalujen löytäminen ja valitseminen yrityksesi tuloksen vauhdittamiseksi voi olla aikaa vievää. Seuraavassa on viisi tällaista työkalua, jotka voivat auttaa käynnistämään yrityksesi elpymisen.

hubspot.jpg

Kuva: Hubspot

Hubspot CRM on all-in-one-asiakassuhteiden hallintatyökalu, joka antaa myyntijohtajille ja heidän tiimeilleen täydellisen reaaliaikaisen näkyvyyden myyntiputkeen yhden kojelaudan kautta. Työkalupaketti sisältää myynnin, markkinoinnin, asiakaspalvelun, sisällönhallinnan ja toiminnan työkalut sekä skaalautuvan markkinointikontaktilistan. Tämä ratkaisu tarjoaa ilmaisen kokousaikataulun, live-chatin,ja sähköpostimallit. Markkinointi-, myynti-, asiakaspalvelu- ja toimintatiimit voivat työskennellä yhdessä yhdellä alustalla. Tiimit saavat automaattisesti ilmoituksen, kun potentiaaliset asiakkaat avaavat sähköposteja tai klikkaavat verkkosivustoasi, jolloin tiimisi voivat karsia liidit ja tehdä enemmän kauppoja nopeammin.

Tärkeimmät ominaisuudet

  • Kaupan seuranta
  • Putkilinjan hallinta
  • Asiakasymmärrys
  • Raportoinnin kojelauta

CRM-työkalupaketin hinnat ovat alkaen 50 dollaria/kk kahdelta käyttäjältä Starter-suunnitelmassa, 1780 dollaria/kk viideltä käyttäjältä Professional-suunnitelmassa ja 4000 dollaria/kk kymmeneltä käyttäjältä Enterprise-suunnitelmassa. Hinnoittelu voidaan skaalata markkinointikontaktilistan koon mukaan. Alennettuja hintoja on saatavilla, kun maksu suoritetaan vuosittain.

Hubspot

walnut.jpg

Kuva: Hubspot: Walnut

Walnutin avulla voit helposti luoda mukautettuja interaktiivisia tuote-esittelyjä, joiden avulla myynti- ja markkinointitiimisi voivat muuntaa liidit nopeammin. Walnut keskittyy B2B-myyntiin pikemminkin myyntikokemuksen näkökulmasta kuin tuoteominaisuuksien tai myyntitiimin lahjakkuuden näkökulmasta. Koska jokainen potentiaalinen asiakas on erilainen, tiimisi voi laatia asiantuntevasti yksilöllisiä potentiaalisia myyntidemoja. Kokemusta koodauksesta ei tarvita; voit kaapata ohjelmiston jokaisen näytön yhdellä napsautuksella. Walnut tarjoaa etätiimeille saumattoman kokemuksen, jotta he voivat joka kerta tehdä kaupat kuin ammattilainen.

Tärkeimmät ominaisuudet

  • Skaalautuva demon luominen rajattomilla virtauksilla
  • Täysin muokattavissa ilman koodauskokemusta
  • Helppokäyttöinen jakopaneeli
  • Datanäkemykset tulevien demojen optimoimiseksi
  • Kapseloitu ympäristö ei aiheuta häiriöitä

Ota yhteyttä Walnutiin hinnoittelua varten.

Walnut

mail-tastic.jpg

Mailtastic on sähköpostin allekirjoitusalusta ja tehokas myyntityökalu, jonka avulla voit muuttaa sähköpostin allekirjoituksesi ilmaiseksi mainostilaksi. Voit toimittaa sisältöä, tapahtumia, tarjouksia ja muuta tietoa suoraan yleisösi postilaatikkoon. Mailtasticin avulla voit personoida viestejäsi ja työntää relevanttia sisältöä myyntisuppilossasi oleville liidereille. Kohdennetun ryhmäsignaattimarkkinointimahdollisuuden avulla voit jakaa lähteviä sähköpostiviestejä, esittelyn yhteenvetoja, sopimusten uusimisia ja muuta kohdetileille.

  • Tärkeimmät ominaisuudet
  • Skaalautuva sähköpostin allekirjoituksen personointi
  • Kehittynyt kohdentaminen
  • Click-through-markkinointi
  • Demon tai webinaarin jakaminen

Mailtastic tarjoaa neljä hinnoittelusuunnitelmaa: Basic, Advanced, Target ja Enterprise. Ota yhteyttä Mailtasticiin hinnoittelua varten ja sovi esittelystä.

Mailtastic

leadfeeder.jpg

Kuva: Leadfeeder

Leadfeeder on liidien luomiseen ja myyntiehdotuksiin tarkoitettu työkalu, joka näyttää tietoja yrityksistä, jotka ovat vierailleet verkkosivustollasi, ja siitä, miten he ovat löytäneet yrityksesi ja kiinnostuksen kohteesi. Liidintuotannon helpottamiseksi tämä työkalu sisältää myös työntekijöiden yhteystietokannan ja mahdollistaa pätevien liidien lähettämisen sähköpostitse suoraan CRM:ään ja sähköpostiin. Myynti- ja markkinointitiimisi voi käyttää Leadfeederiä uusien mainoskampanjoiden kehittämiseen ja käynnistämiseen tai laskeutumissivujen ja lomakkeiden testaamiseen.

Tärkeimmät ominaisuudet

  • Liidien tuottaminen
  • Myyntiehdotusten etsiminen
  • Verkkosivuston kävijöiden seuranta
  • Tilipohjainen markkinointi

Leadfeeder tarjoaa kaksi kuukausipakettia, ilmaisen, mutta rajoitetun Lite-paketin, joka tallentaa enintään kolmen päivän arvosta johtolankoja, ja kuukausittaisen Professional-paketin, jonka hinta on 63 dollaria kuukaudessa ja joka tallentaa johtolankoja jopa kahden viikon ajan. Professional-suunnitelmaan sisältyy ilmainen kokeilujakso.

Leadfeeder

sales-navigator-1080x500.jpg

Kuva: LinkedIn

LinkedIn Sales Navigator on myyntityökalu, joka auttaa sinua etsimään, ymmärtämään ja sitoutumaan kohdemarkkinoihisi. Se tarjoaa kehittyneitä ominaisuuksia, jotka auttavat löytämään oikeat kontaktit yrityksistä räätälöityjen ehdotusten avulla. LinkedIn Sales Navigator myös tallentaa automaattisesti kohteena olevat liidit ja tilit ja integroituu CRM:ään helposti. LinkedInissä olevien kontaktien ja yritysten tiedot päivittyvät Sales Navigatoriin reaaliaikaisesti. Pystyt näkemään, ketkä ovat katsoneet profiiliasi, ja voit ottaa heihin yhteyttä tai lähettää heille InMail-viestejä, jotta voit lisätä konversioita nopeammin.

Tärkeimmät ominaisuudet

  • Edistyneet liidien ja yritysten haut
  • Lead-suositukset
  • CRM-integraatio
  • InMail-viestit
  • Älykkäiden linkkien esittelyt

LinkedIn Sales Navigator tarjoaa kolme hinnoittelutasoa: Professional 89,99 dollaria/kk, Team 149,99 dollaria/kk ja Enterprise. Ota yhteyttä LinkedIn Sales Navigatoriin saadaksesi hintatietoja Enterprise-palvelusta.

LinkedIn