Salesforce lanseeraa luotettavat arvostelut ja keskustelun AppExchangea parantaakseen

Yhtiö on myös määritellyt ekosysteemin statustasoja, joilla arvioijat voivat osoittaa ”asiantuntemuksensa” tason.

office.jpg

Kuva: GettyImages/Paul Bradbury.

Keskiviikkona Salesforce lanseerasi Trusted Reviews- ja AppExchange Chat -palvelut, joilla parannetaan yleistä markkinakokemusta. Yhtiö hahmotteli myös joukon ekosysteemin statuksia, joilla arvostelijat voivat ilmoittaa ”asiantuntemuksensa” tason.

”Asiakkaiden odotukset palvelua kohtaan ovat muuttuneet pandemian jälkeisessä maailmassamme – ja AppExchange innovoi vastatakseen näihin odotuksiin antamalla asiakkaille mahdollisuuden olla suoraan, reaaliaikaisesti, yhteydessä kumppaneihin”, Salesforce AppExchange -liiketoiminnan GM Woodson Martin sanoi lehdistötiedotteessa. ”Lisäksi Trusted Reviewsin ansiosta asiakkaat voivat luottaa AppExchange-asennuspäätöksiinsä entistä varmemmin.”

AppExchange Chat

Salesforce sanoi lanseerauksia koskevassa lehdistötiedotteessa, että Trusted Reviews ja AppExchange Chat tekisivät ”asiakkaille entistä helpommaksi olla suoraan yhteydessä kumppaneihin ja tehdä älykkäämpiä liiketoimintapäätöksiä” poistumatta tietyn AppExchange-kumppanin listauksesta. Näiden uusien ominaisuuksien avulla AppExchange-kumppanit voivat sisällyttää Chat-ominaisuudet listauksiinsa, jotta he voivat Salesforcen mukaan ”tehdä tietoon perustuvia liiketoimintapäätöksiä reaaliajassa” ja ”keskustella kumppaneiden todellisten asiantuntijoiden kanssa ja saada vastauksia kysymyksiinsä poistumatta” markkinapaikalta.

appexchange.jpg

Kuva: Salesforce

KATSO: IT-kulukorvauskäytäntö (TechRepublic Premium)

AppExchange Chat -kokoelman verkkosivulla asiakkaat voivat tunnistaa chat-yhteensopivat ratkaisut, ja siellä on tällä hetkellä yli kaksi tusinaa sovellusta ”chat-pilottikumppaneilta”, kuten Qualifiedilta, Vonagelta, Natterboxilta, 360 Degree Cloud Technologiesilta, OwnBackupilta, Copadolta ja Congalta, tiedotteessa sanotaan.

AppExchange Chat on saatavilla konsultointikumppaneille ja ISV:lle, ja ratkaisut kattavat useita kategorioita yhteistyöstä ja tuottavuudesta tiedonhallintaan ja analytiikkaan sekä rahoitukseen ja kirjanpitoon, tiedotteen mukaan.

AppExchange Trusted Arvostelut

Asiakasarvostelut ovat keskeisessä asemassa useissa markkinapaikoissa ja sovelluksissa Amazonista Yelpiin, ja niiden avulla ihmiset voivat antaa palautetta tuotepalveluista ja myyjistä auttaakseen muita käyttäjiä tekemään tietoon perustuvia päätöksiä ostoksia tehdessään.

”Oikean ratkaisun valitseminen yrityksen erityistarpeisiin voi olla hankalaa – varsinkin kun saatavilla on tuhansia sovelluksia ja konsulttien listauksia. AppExchange Trusted Reviews voi auttaa asiakkaita valitsemaan ratkaisuja luottavaisin mielin, sillä se näyttää arvostelijan ekosysteemin statuksen, joka osoittaa hänen Salesforce-asiantuntemuksensa”, tiedotteessa sanotaan.

KATSO: Etätyön ja lasten koulutuksen yhteensovittaminen on mammuttimainen tehtävä. Näin työnantajat voivat auttaa (ilmainen PDF) (TechRepublic)

appexchange.jpg

Kuva: Salesforce

Trusted Reviews -ekosysteemin status sisältää kolme ilmoitetun Salesforce-asiantuntemuksen tasoa, kuten Salesforce MVP, Trailhead Ranger ja Top Reviewer. Salesforce kuvaa MVP:tä ”yhteisön jäseneksi, jonka Salesforce on virallisesti tunnustanut asiantuntemuksestaan ja johtajuudestaan” ja Top Revieweria ”AppExchange-yhteisön jäseneksi, jonka panos kannustaa keskusteluun ja auttaa muita tekemään tietoon perustuvia päätöksiä”.

Trailhead Rangers on kuvattu yhtiön verkko-oppimisalustan käyttäjiksi, jotka ovat ”kehittäneet Salesforce-asiantuntemustaan jatkossa käymällä Trailhead-kursseja”.

Katso myös